Verzendkosten en Levertijd
Belangrijke update:
Vanwege ziekte zijn orders momenteel vertraagd. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dank je voor je begrip en geduld!
We werken achter de schermen aan een nieuwe webshop!
Daarom kan het helaas voorkomen dat je niet tijdig een update over jouw bestelling ontvangt. Ook het beantwoorden van e-mails kan wat langer duren dan je van ons gewend bent. Heb je een dringende vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op.
Bestelinformatie & Levertijden
Wat leuk dat je een bestelling plaatst bij Create4fun! We leveren met zorg, daarom kan het soms iets langer duren voordat je bestelling bij je is.
Wij werken niet met voorraad, wat betekent dat we alle producten na jouw bestelling bij onze leveranciers bestellen. Zodra alles binnen is, verzamelen we je order en versturen we deze vanuit ons magazijn in Zeijen.
Houd rekening met de volgende levertijden:
- Producten van Nederlandse groothandels: gemiddeld 6 werkdagen
- Producten van Amerikaanse groothandels: gemiddeld 15 werkdagen
We begrijpen dat je uitkijkt naar je bestelling! We doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verzenden. Omdat we afhankelijk zijn van de levertijden van onze leveranciers, kunnen we vooraf geen exacte leverdatum garanderen.
Op deze pagina staan de volgende onderwerpen;
* Verzendkosten Nederland en België
* Levertijd
* Toevoeging aan je bestelling
* Email ontvangen
* Niet meer leverbaar
Verzendkosten Nederland en België
Voor kleine bestellingen berekenen we €2,75 verzendkosten, afhankelijk van het gewicht en de waarde van je bestelling. Onze voorkeur gaat uit naar verzending met track & trace, maar dat is niet altijd mogelijk bij brievenbuspost.
Verzendopties
- Thuisbezorgd via Businesspost of PostNL envelop ; € 2,75 (Alleen voor NL)
- Thuisbezorgd via GLS Pakket ; € 5,99
- Gratis boven €60,-
- Afhalen in Zeijen (Drenthe): Je ontvangt bericht zodra je bestelling klaar ligt
Product toevoegen aan je bestelling?
Wil je een artikel toevoegen aan je lopende bestelling? Dat kan!
- Plaats een nieuwe bestelling online
- Kies bij verzendopties voor "Afhalen in Zeijen"
- Vermeld in het opmerkingenveld: "Toevoeging aan ordernummer [jouw ordernummer]"
Houd er rekening mee dat het toevoegen van producten de levertijd kan verlengen.
Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op door te bellen of een whatsapp bericht te sturen.
Emailupdates over je bestelling
Wij versturen onze e-mails vanaf contact@create4fun.nl en info@create4fun.nl. Helaas komen onze berichten soms in de spamfolder terecht. Om te voorkomen dat je updates mist, kun je deze e-mailadressen markeren als veilige afzenders in je mailbox.
Niet meer leverbare producten
Soms komt het voor dat een product uit je bestelling niet meer leverbaar is. We proberen je hier zo snel mogelijk over te informeren, maar om vertraging te voorkomen, kan het gebeuren dat je bestelling al verstuurd wordt voordat we contact opnemen.
- Als een product niet leverbaar is, wordt het aankoopbedrag automatisch teruggestort.
- In sommige gevallen is er een vervangend artikel beschikbaar. We zullen dit nooit zonder overleg opsturen, tenzij het een vergelijkbaar product betreft.
Ben je het niet eens met de geboden oplossing? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken